Психолозите, дефектолозите, логопедите и педагозите брзо согледуваат колку паметните телефони можат да бидат опасни за тинејџерски мозоци.

Истражувањата покажаа дека ризикот за депресија расте за 27%  кога децата и тинејџерите често ги користат социјалните медиуми. Децата кои ги користат нивните телефони најмалку три часа на ден е многу веројатно да бидат депресивни и суицидални. И неодамнешните истражувања покажаа дека стапката на самоубиства во тинејџерски години во САД сега ја замрачува стапката на убиства, каде паметните телефони се движечка сила.

“Ние поставуваме граници за тоа колку нашите деца користат технологија дома”

Во 2007 година, Гејтс, поранешен извршен директор на Мајкрософт, воведе ограничување на екранот кога неговата ќерка почнала да развива нездрава приврзаност кон видео игра. Тој, исто така, не им дозволил на своите деца да добијат мобилни телефони додека не  наполниле 14. (Денес, просечната возраст за дете кое го добива својот прв телефон е 10.)

Џобс, кој беше извршен директор на “Епл” до неговата смрт во 2012 година, откри во интервјуто за Њујорк тајмс 2011 дека им забранил на своите деца да го користат ново-објавениот iPad.

“Поставуваме граници за тоа колку нашите деца користат технологија дома”, изјави Џобс за новинарот Ник Билтон.

Во “Screen Schooled”, Климент и Мајлс го согледуваат фактот дека богатите родители од Силиконската долина изгледа дека  многу сериозно ги сфаќаат зависностите на паметните телефони, таблет компјутерите и компјутерите, отколку што генералната јавност го прави тоа и покрај фактот што овие родители често живеат со создавање и инвестирајќи во таа технологија.

“Интересно е да се размислува дека во едно модерно државно училиште, каде што децата се обврзани да користат електронски уреди како iPads”, пишуваат авторите, “децата на Стив Џобс биле единствените деца кои се откажале”.

Децата на работното место го завршиле школувањето, па затоа е невозможно да се знае како основачот на Apple да одговори на образовната технологија. Но, Климент и Мајлс сугерираат дека ако децата на Џобс посетувале просечно американско училиште денес, тие би користеле технологија во училницата многу повеќе отколку дома, додека растат.

Тоа е барем просечното училиште, според коавторите. Голем број специјализирани училишта во Силиконската долина, како што е Валдорфската школа, се значително ниско-технолошки. Тие користат пенкала и моливи, основен прибор за во училиште. Наместо да учат како да кодираат, децата се учат на социјални вештини, соработка и почит. На Brightworks школа, децата учат креативност со градење на работи и посетување часови во treehouses.

Ако има каква било отстапка, Гејтс има направено технологија, тоа е во корист што им нуди на студентите во одредени образовни средини. Во годините откако Гејтс ја спроведува политиката за домаќинството, филантропскиот милијардер зазеде силен интерес за персонализирано образование, пристап кој користи електронски уреди за да им помогне да ги прилагодат наставните планови за секој ученик.

Во едно неодамнешно објавување на блог, Гејтс го прослави Самитот Сиера, училиште во Сиетл, кое ги зема личните цели на учениците – како што се влегува во одреден колеџ – и го изнаоѓа патот до таму. Наставниците во поставките за персонализирано учење заземаат поголема улога во помагањето, помагајќи им на студентите да се вратат на патеката кога се заглавени или расеани.

Технологијата во овие случаи се користи што е можно поконкретно – и на начин што Гејтс го препознава како корисен за развојот на ученикот, а не како забава.

“Персонализираното учење нема да биде лек”, напиша тој. Но, Гејтс рече дека “се надева дека овој пристап може да им помогне на многу повеќе млади луѓе да ги искористат своите таленти”.

Извор: Business insider