Блум и Најтли ја поддржуваат новата кампања на Ричард Бренсон за дислексичното размислување
- By damjanfinal21
- In Блог, Занимливости
- Posted April 7, 2022


The Dyslexic Thinking
Претприемачот Ричард Бренсон ја започна нова глобална кампања за да го промени начинот на кој луѓето ја гледаат дислексијата – за својата кампања тој доби голема поддршка Холивуд.
Основачот на Virgin Group ја доби поддршка од познатите дислексичари како Орландо Блум и Кира Најтли за кампањата за која се вели дека ќе биде „The Game Changer” кампања за лицата со дислексија.
„Dyslexic Thinking„ е всушност и името нова кампања предводена од Ричард и неговата добротворната организација, Made By Dyslexia.
Целта на кампањата е да покаже како тешкотиите во учењето не треба никого да го движат наназад – туку напротив дислексијата треба да биде искористена како суперсила.
Како дел од кампањата, глобалната платформа за деловно вмрежување LinkedIn го додаде „Дислексично размислување“ како сет на вештини на својата веб-страница.
Бренсон ексклузивно за Британскиот The Sun вели: „Моето дислексично размислување беше позитивна супер сила во мојата кариера.„
„Благодарение на кампањата на Made By Dyslexia, за LinkedIn е голем чекор напред да го додаде Дислексично размислување на списокот со признати вештини.„ Смета Бренсон
„Се надеваме дека работодавците и регрутерите ширум светот точно ќе видат колку е вредна оваа перспектива кога се гради инклузивно работно место. Dictionary.com исто така се согласи да го додаде „Дислексично размислување“ како нов термин, што на сите ни дава шанса да го промениме стереотипот за тоа што значи да се биде дислексичен“.
Целта на Бренсон да го натера бизнисите да ја гледа дислексијата како предност на работното место е поддржана од мноштво успешни луѓе со оваа состојба.
Тука спаѓаат вселенскиот научник Меги Адерин-Покок, основачот на Сохо Хаус Ник Џонс, најмладиот наградуван вегански готвач во Велика Британија Омари Меквин, филмските ѕвезди Кира Најтли и Орландо Блум и светски познатиот балетан Дарси Басел.
Оваа статија е преземена од The Sun

The Dyslexic Thinking
Претприемачот Ричард Бренсон ја започна нова глобална кампања за да го промени начинот на кој луѓето ја гледаат дислексијата – за својата кампања тој доби голема поддршка Холивуд.
Основачот на Virgin Group ја доби поддршка од познатите дислексичари како Орландо Блум и Кира Најтли за кампањата за која се вели дека ќе биде „The Game Changer” кампања за лицата со дислексија.
„Dyslexic Thinking„ е всушност и името нова кампања предводена од Ричард и неговата добротворната организација, Made By Dyslexia.
Целта на кампањата е да покаже како тешкотиите во учењето не треба никого да го движат наназад – туку напротив дислексијата треба да биде искористена како суперсила.
Како дел од кампањата, глобалната платформа за деловно вмрежување LinkedIn го додаде „Дислексично размислување“ како сет на вештини на својата веб-страница.
Бренсон ексклузивно за Британскиот The Sun вели: „Моето дислексично размислување беше позитивна супер сила во мојата кариера.„
„Благодарение на кампањата на Made By Dyslexia, за LinkedIn е голем чекор напред да го додаде Дислексично размислување на списокот со признати вештини.„ Смета Бренсон
„Се надеваме дека работодавците и регрутерите ширум светот точно ќе видат колку е вредна оваа перспектива кога се гради инклузивно работно место. Dictionary.com исто така се согласи да го додаде „Дислексично размислување“ како нов термин, што на сите ни дава шанса да го промениме стереотипот за тоа што значи да се биде дислексичен“.
Целта на Бренсон да го натера бизнисите да ја гледа дислексијата како предност на работното место е поддржана од мноштво успешни луѓе со оваа состојба.
Тука спаѓаат вселенскиот научник Меги Адерин-Покок, основачот на Сохо Хаус Ник Џонс, најмладиот наградуван вегански готвач во Велика Британија Омари Меквин, филмските ѕвезди Кира Најтли и Орландо Блум и светски познатиот балетан Дарси Басел.
Оваа статија е преземена од The Sun